1: Jindřich Fáborský

„Co dostanete z většiny konferencí, je katastrofální. Proto jsem začal podnikat,“ říká zakladatel Marketing Festivalu Jindřich Fáborský

Hostem prvního dílu podcastu DEMARKETING není nikdo menší než Jindřich Fáborský, zakladatel a ředitel Marketing Festivalu. A taky čerstvě magazínem Forbes oceněná osobnost 30 pod 30. Člověk, který z nuly a čisté vášně uspořádal největší – a podle mnohých obsahově nejkvalitnější – online marketingovou konferenci v České republice.

V dnešním dílu se dozvíte, jak se to Jindrovi povedlo. Jak bez kontaktů, zkušeností a peněz vyprodal 1 000 vstupenek na konferenci, o které nikdo nikdy neslyšel. A nejenže ji vyprodal už tři roky po sobě, ale přivedl na ni taková jména jako Avinash Kaushik, Marty Neumeier, Neil Pattel, Larry Kim a další skvělé řečníky. 

Jindra byl v rozhovoru velice velice otevřený. Uslyšíte

  • story o ostravských směnkách, které zajistily financování prvního Festivalu.
  • Dozvíte se, kolik milionů stojí takoví světoví řečníci,
  • jaký obrat měly všechny tři ročníky Marketing Festivalu.
  • Jak si Jindra dělal celosvětový výzkum o tom, jak konferenci poskládat,
  • proč považuje většinu konferencí za podvod – nebo jeho slovy ojeb – na účastníky. 

Kromě Marketing Festivalu se probírají i jiná témata: Nedávno se Jindra rozhodl pozvednout úroveň konferencí na světovém poli. V listopadu vyrazil na steč do Londýna a oznámil konání ambiciozní konfery s názvem PPC Tribe, která měla přinést poprvé na prkna řečníky, kteří běžně pracují s miliardou klíčových slov. Tentokrát si Jindra ukrojil poměrně velký krajíc a v prosinci musel celou akci zrušit. I o svém failu a ztrátě milion a půl korun hovoří velmi otevřeně. 

Bavíme se ale o mnoha dalších věcech. Takže uslyšíte například

  • 3 konkrétní techniky, jakými Jindra získává řečníky, kteří jsou nejlepší ve svém oboru, ale nikdo je nezná a nikdy na žádné konferenci nemluvili.
  • Dále třeba které české marketingové osobnosti Jindra uznává a doporučuje sledovat.
  • Proč by měl marketing být koncesovaná živnost.
  • Jak využívat osobní brand pro spouštění dalších a dalších úspěšných projektů a produktů.
  • Nebo jestli je lepší po večerech psát na blog nebo pařit Counter Strike. :)

POSLECHNĚTE SI CELÝ PODCAST S JINDROU FÁBORSKÝM

  • Stáhněte si epizodu přímo v iTunes (doporučované).
  • Nebo si je stáhněte do počítače – pravý klik sem a „uložit soubor“.
  • Nebo použijte přehrávač přímo v prohlížeči (níže).
Pavel Šíma +420 721 881 783 pavel@pavelsima.cz Marketingový konzultant